Contact 

Telefon  +40 31 630 5444

  info@wayfarer.ro

Nu mi se potrivește mărimea produsului comandat ce să fac acum?

Acest lucru se întâmplă rareori dar nu este nevoie de panică. Marfa comandată este posibil să o returnați în condițiile în care produsul este neutilizat și nedeteriorat în termen de 14 zile, iar noi o vom schimba cu o altă dimensiune. În procesul de schimbare comandăm transportul direct către client și plătim, de asemenea, pentru acesta.

 

Cum să procedez când vreau să schimb marfa comandată?

A apărut o problemă și nu sunteți mulțumit cu produsul comandat? Dacă produsul nostru dintr-un motiv anume nu vă place sau nu vi se potrivește, acesta poate fi schimbat gratuit în termen de 14 zile de la primire. 

Procesul de schimbare este simplu și îl veți da fără probleme!

  1. Comandați un schimb gratuit la schimb.wayfarer.ro
  2. Reambalați marfa în așa fel pentru a ajunge la noi nedeteriorată și adăugați acest formular de schimbare la pachet
  3. După ce vă confirmăm termenul limită pentru trimiterea unui nou produs, curierul vă va aduce produsul și pachetele vor fi schimbate

Schimbarea produselor poate fi returnată numai în starea lor originală, fără marcă de utilizare. Expedierea trebuie să conțină un formular de revendicare a schimbării completat. Utilizăm gratuit serviciul de curierat GLS pentru schimbul expedierii, pe care o trimitem în cel mai scurt timp posibil după primirea solicitării dvs.

 

Marfa trebuie returnată completă și nu trebuie să prezinte semne de uzură, utilizare sau spălare. Serviciul este exclusiv destinat schimbului de mărimi și pentru clienții care au primit marfa deteriorată sau nu se potrivește produsului comandat.

Lenjeria de corp nu poate fi returnată sau înlocuită din motive de igienă.

 

Retragere - Rambursare gratuită

Nu a îndeplinit așteptările corespunzătoare produsul comandat? În acest caz, ni-l puteți returna în termen de 14 zile de la livrare, fără a da un motiv anume. Doar trimiteți-l în stare intactă împreună cu formularul de schimbare completat și veți primi banii înapoi. Transportul mărfi necorespunzătoare plătim noi.

Cum să returnați mafa gratuit?

  1. Comandați curierul companiei GLS aici. Acesta va ajunge pentru pachet la adresa stabilită de dvs.
  2. Lângă pachetul ambalat și nedeteriorat adăugați formularul completat.
  3. Când vom primii pachetul la departamentul de revendicări, vă vom restitui banii în contul dvs.

Garantăm să vă returnăm banii în contul bancar cât de curând posibil, nu mai târziu de 30 de zile de la data primirii reclamației. Dacă returnați bunuri cu valoarea totală sub 400 RON, costul curierului va fi dedus din suma returnată. Bunurile returnate nu trebuie să fi fost purtate. 

Banii pentru marfă vor fi trimise în contul dvs. bancar cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea reclamației. Marfa returnată trebuie să fie în starea neutilizată.