Pagina Principală
Utilizator
Utilizator
×

Înregistrare

Informaţii de profil

Datele de logare

sau logare

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Prelungirea perioadei de schimbare și returnare a comenzilor de Crăciun

Dacă vă temeți că nu ați ales cadoul potrivit pentru cineva, nu disperați! Am prelungit perioada de returnare și schimbare gratuită de pe 1 Noiembrie 2018 până pe 30 Ianuarie 2019.

Ce se întâmplă dacă hainele mele nu-mi potrivesc?

Dacă mărfurile vor fi returnate complet, în starea lor originală și nu vor prezenta semne de uzură, nu este o problemă de înlocuire a mărimii. Bunurile trebuie să fie trimise împreună cu un formular de reclamație. Bunurile NU timiteți cu plata la livrare, nu vor fi acceptate.

Ce se întâmplă dacă nu îmi place marfa?

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la primirea mărfurilor fără a specifica nici un motiv. Într-un astfel de caz, vă rugăm să trimiteți bunurile nedeteriorate împreună cu formularul de returnare completat la adresa TBA.

Când îmi ajunge marfa comandată?

La comenzile cu plata la livrare, în mod normal, respectăm termenul de livrare 48-72 de ore de la primirea comenzii (cu excepția zilelor nelucrătoare).

Unde pot găsi factura pentru bunurile livrate?

Factura pentru mărfurile comandate va fi livrată electronic pe e-mail în ziua livrării comenzii. În cazul în care nu se întâmpă astfel, sau dacă aveți nevoie de o bonificare de hârtie, solicitați imediat factura la adresa info@wayfarer.ro.

Vindeți și alte tipuri de ochelari decât cele afișate pe e-shop?

Nu, toate tipuri de ochelari, pe care le avem în stoc, sunt afișate în magazin nostru online.

Dacă ochelarii nu mi se potrivesc?

Dacă ochelarii nu se potrivesc, trimiteți-i împreună cu formularul de reclamație completat înapoi la adresa noastră de firmă specificată în formular, imediat după primirea acestora. Vă vor fi returnați banii pentru produs.

Ce se întâmplă dacă bunurile mele ajung deteriorate?

În cazul în care mărfurile ajung deteriorate în orice fel, imediat după ce le-ați primit, trimiteți mărfurile împreună cu formularul de reclamație completat înapoi la adresa companiei noastre specificată în formularul și vă vom trimite un nou produs.

Magazinul angro

Pentru partenerii de afaceri potențiali, care sunt interesați de bunurile noastre în cantități mai mari, am pregătit o listă de prețuri angro, pe care vă o vom trimite cu bucurie.

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.