Utilizator
Utilizator
×

Înregistrare

Informaţii de profil

Datele de logare

sau logare

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Kontakt 

Telefon  +40 31 630 5444

  info@wayfarer.ro

Reclamații în termen de 14 zile de la primirea coletului

SCHIMB DE PRODUSE GRATUIT

  • Nu vi se potrivește mărimea hainelor comandate?
  • Ați primit marfa deteriorată?
  • Ați primit marfa diferită față de aceea, pe care ați comadat-o?

Garantăm să vă returnăm banii în contul bancar cât de curând posibil, nu mai târziu de 30 de zile de la data primirii reclamației. Dacă returnați bunuri cu valoarea totală sub 400 RON, costul curierului va fi dedus din suma returnată. Bunurile returnate nu trebuie să fi fost purtate. 

Dacă marfa comandată nu vă convine din orice motive, aveți posibilitatea de schimbarea produselor în termen de 14 zile după primirea acestora.La schimb de produse, noi comandăm transportul direct la client, și totodată noi suportăm și cheltuielile transportului.

Informațiile detailate referitor la schimbul produselor gratuit veți găsi AICI.

RETRAGEREA DE LA CONTRACT – RETURNAREA PRODUSELOR GRATUIT

Nu au îndeplinit bunurile comandate așteptările dvs.? În acest caz, ne puteți returna bunurile în termen de 14 zile de la livrare, fără a da nici un motiv. Doar trimiteți-le în stare intactă împreună cu acest formuar completat și vă vom resturna banii. Transportul mărfurilor restituite suportăm noi.

CUM SĂ RETURNAȚI MARFA GRATUIT?

  1. Comandați curierul societății GLS aici. El va veni pentru coletul la adresa specificată de dvs. 
  2. La marfa ambalată în mod corespunzător și intactă atașați formularul completat
  3. După primirea coletului în secțiunea de reclamații vă vom returna banii înapoi în contul dvs. 

Banii pentru bunurile vă vom trimite în contul bancar d-vostră, cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea reclamației. Bunurile returnate trebuie să fie în starea neutilizată.

Lenjeria de corp nu poate fi returnată sau schimbată din motivele igienice.

 

Reclamația după 14 zile de la primirea coletului

TERMENUL DE GARANȚIE

Termenul de garanție la fiecare produs este 24 de luni din data de preluarea produselor de către cumpărător. Garanția este oferită pentru erori materiale ascunse (erori de fabricație) care nu au fost vizibile la achiziționarea bunurilor.

GARANȚIA NU ESTE OFERITĂ LA

  • Deteriorările mecanice, care sunt efectuate după primirea mărfurilor
  • Uzura mărfurilor, datorită  folosirii lor
  • Defecte de manipulare suportate de mărfuri contrar instrucțiunilor de utilizare, instrucțiuni pentru utilizator sau contrar utilizării obișnuite, manipularea în continuare necorespunzătoare, funcționarea sau neglijarea îngrijirii a produselor.

CUM SĂ PROCEDEZI LA RECLAMAȚIE

Alegeți una din următoarele posibilități pentru trimiterea produsului către secția de reclamații:

1. Comandarea curierului GLS /restituirea gratuită/

  • Comandați-vă curierul societății GLS aici.
  • La marfa împachetată cu mare atenție atașați formularul de reclamații completat.
  • Curierul va veni să ridice coletul la adresa specificată de d-voastră.
  • După primirea coletului în secțiunea de reclamație, vom controla reclamația d-voastră și vă vom contacta.

2. Trimiterea reclamației cu ajutorul transportului ales de d-voastră

  • Marfa reclamată împreună cu formuarul de reclamație completat trimiteți la adresa: Wayfarer.ro, GLS General Logistics Systems Romania, Dorobantilor 106, 550 231 Sibiu

În cazul oricăror nelămuriri vă puteți adresa la secțiuniea noastră de reclamații prin email: reclamatii@wayfarer.ro, eventual la nr. de tel.: +40 31 630 5444.

Lenjeria de corp nu poate fi returnată sau schimbată din motivele igienice.

 

Dispozițiile finale

Această procedură de reclamație este emisă în conformitate cu Codul civil (nr. 89/2012 Coll.)

Această procedură de reclamație intră în vigoare în data de 1.ianuarie 2014 și va abroga orice prevederi și practici anterioare în legătură cu garanția de bunuri și procedura de reclamații.

Societatea X-Trader.cz s.r.o. își rezervă dreptul de a modifica această reclamație fără notificarea prealabilă.

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.