Pagina Principală
Utilizator
Utilizator
×

Înregistrare

Informaţii de profil

Datele de logare

sau logare

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Prelungirea perioadei de schimbare și returnare a comenzilor de Crăciun

Dacă vă temeți că nu ați ales cadoul potrivit pentru cineva, nu disperați! Am prelungit perioada de returnare și schimbare gratuită de pe 1 Noiembrie 2018 până pe 30 Ianuarie 2019.

Contact 

Telefon  +40 31 630 5444

  info@wayfarer.ro

Nu mi se potrivește mărimea produsului comandat ce să fac acum?

Acest lucru se întâmplă rareori dar nu este nevoie de panică. Marfa comandată este posibil să o returnați în condițiile în care produsul este neutilizat și nedeteriorat în termen de 14 zile, iar noi o vom schimba cu o altă dimensiune. În procesul de schimbare comandăm transportul direct către client și plătim, de asemenea, pentru acesta.

 

Cum să procedez când vreau să schimb marfa comandată?

A apărut o problemă și nu sunteți mulțumit cu produsul comandat? Dacă produsul nostru dintr-un motiv anume nu vă place sau nu vi se potrivește, acesta poate fi schimbat gratuit în termen de 14 zile de la primire. 

Procesul de schimbare este simplu și îl veți da fără probleme!

  1. Comandați un schimb gratuit AICI.
  2. Reambalați marfa în așa fel pentru a ajunge la noi nedeteriorată și adăugați acest formular de schimbare la pachet
  3. După ce vă confirmăm termenul limită pentru trimiterea unui nou produs, curierul vă va aduce produsul și pachetele vor fi schimbate

Schimbarea produselor poate fi returnată numai în starea lor originală, fără marcă de utilizare. Expedierea trebuie să conțină un formular de revendicare a schimbării completat. Utilizăm gratuit serviciul de curierat GLS pentru schimbul expedierii, pe care o trimitem în cel mai scurt timp posibil după primirea solicitării dvs.

 

Condiții de schimb

Marfa trebuie returnată completă și nu trebuie să prezinte semne de uzură, utilizare sau spălare. Serviciul este exclusiv destinat schimbului de mărimi și pentru clienții care au primit marfa deteriorată sau nu se potrivește produsului comandat.

Lenjeria de corp nu poate fi returnată sau înlocuită din motive de igienă.

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.